måndag 21 december 2009

Shopping och Utredning :)


Heej! I dag har de vart en shopping dag! Jag och mamma hart vart i Skövde och handlat julkappar
:D jag vet att i julklapp på julaftons morgon får jag : En lång rosa röja som det stod " Over and out" på ,och skin tights från gina tricot :D jätte snyggt (: sen så får jag Ugg ( en sorts skor, Se bilden :P ) ;D sen köpte jag lite saker till mig själv i julkapp också ;) jag köpte: En mössa, Dusch grejsimojs med deo, hår snoddar och sån dära mojs man kletar ut foundationen med ;) det var riktigt kul. Sen köpte jag lite presenter me :D men de kan jag ju inte säga vad de är i fall att nån av dom jag köpte till läser min Blogg xD sen när jag kom hem så blev de att reda ut bråk. Känns MYCKET bättre nu <3<3 Ingen gillar la bråk? Så nu ska jag krypa till sängs och känna med glad =D




Hare Gött 8)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar